IrisBorneo.reismee.nl

Mijn plannen voor de komende 1,5 week

Morgen ga ik naar Thailand! Heb er super veel zin in! Ik ga naar Phuket en dan naar de stad Patong. Deze stad staat bekend als toeristische hotspot, maar omdat het nu naseizoen is, hoop ik dat het een beetje meevalt. Maar het is wel een mooi strand met veel voorzieningen. Ik ga van 3-10 juni, dus dan moet er ook wel wat te doen zijn. 5 juni ga ik duiken, naja ik ga een duikcursus nemen weer.

Helaas kan ik niet nachtduiken, dat is iets wat altijd meer kost en er moeten minstens zoveel anderen zijn of in dit geval is het zicht slecht, vanwege het seizoen. Dat heb ik me laten vertellen en het zal wel waar zijn. Dus die hou ik nog tegoed.. Wat ik wel ga doen is wrakduiken, omdat we sowieso al bij een wrak gaan duiken en dan kun je er beter ook maar naartoe gaan en wat theorie over leren. Ook moet ik onderwater weer met een compas duiken en dat lijkt me nog het lastigst.. Mijn richtinggevoel is zo slecht als het maar kan, maar goed we zien wel. Oja en ik ga diep duiken, tot 30m!

Wat ik nog meer ga doen? Naar het strand en snorkelen, shoppen (ik heb al een verzoek gehad van Cecilia) en hopelijk ga ik nog wat andere leuke dingen doen. Helaas is mijn geld wel meteen op, dus we moeten maar ff kijken.

Ga 18 juni ook nog naar Kuching, dus daar moet ik ook nog wel wat kunnen doen natuurlijk. En 26 komt Kjell aan in KL.. Hmm, genoeg te doen dus! Hou je op de hoogte!

Reacties

Reacties

Tante K

Veel plezier lieverd, wel voorzichtig hé er zijn haaien daar!

mama

Lieve schat, heeeeeeel veel plezier in Thailand. Geniet ervan. En....mocht je een mooi stofje(blauw/groen/paars/rose/zwart/je weet mijn voorkeur kleuren) zien, neem maar een metertje of 4 voor me mee.

Hopelijk zie je mooie dingen onder water en...als het kan op de foto zetten!!!

Knuffel van je moesje

Ing

Hi zussie,
Veel plezier he! Ga je ook naar "the Beach"? Misschien spot je Leo wel, hihi...
x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!