IrisBorneo.reismee.nl

Wat ik nog meer niet gedaan heb ik Thailand

Na het duiken en rondkijken wat ik gedaan heb, was er eigenlijk niet zoveel meer te doen. De stad heb ik ongeveer wel gezien en de zee was saai. Ik ga niet een hele dag op een bedje bruinbakken.. Sowieso word ik dan rood en niet bruin, maar de belangrijkste reden is dat ik me dan doodverveel. Het winkelen was crap, dus ik heb me gericht op een moderne mall, waar ik niet werd lastiggevallen en waar ze ook leuke winkeltjes hebben. Gezien ik absoluut geen geld meer had (ben op een strak regime van geen geld uitgeven) was het shoppen ook niet zoveel aan. Heb voor C&C wel nog wat meegenomen, dat vind ik altijd wel aardig om te doen. Deze keer noodles met varkensvleessmaak en nog wat souvenirtjes (fruitsnoepjes) voor mee naar huis.

Bij deze mall hadden ze ook een ijszaak en daar hadden ze me lekker ijs! Alleen was dat heel duur, dus maar 2 in totaal gehad. Ze pakken dan wat ijs en gooien er wat over, nootjes of vruchtjes ofzo, en dan maken ze daar een mengsel van en dat gooien ze dan in een bakje. Jammie! Heb sowieso wel lekker gegeten daar.. Alleen een beetje weinig Thais. Wat ik wel heb gehad is kokosnootsoep met limoen en 'a hint of chili'. Was dus kokosnoot met veel limoen en een pepertje erin, dus die hbe ik niet geproefd. Maar was wel heel erg lekker!

Nou dat is zo'n beetje wat ik nog heb gedaan.. Niet veel, was ook nix aan.. Kan er ook niet meer van maken dus. 'Iris ga niet weer naar zo'n ubertoeristische plek!' zeg ik tegen mezelf..

Oja, eenmaal op het vliegveld duurde het allemaal lang en toen we eindelijk in het vliegtuig zaten, mochten we nog een half uur wachten totdat we weggingen. Ze hadden her erover dat Changi Airport (singapore) gesloten was voor een uur. Lijkt me toch sterk dat ze een uur lunchpauze nemen.. maar goed. Toen we er eenmaal waren, moesten we cirkelen omdat het druk was. Toen we er waren door de controle, maar blijkbaar waren en flink wat mensen die hun visum niet in orde hadden, dus het heeft meer dan 30 min geduurt voor ik daar doorheen was..

Ik heb een openbaar vervoerkaart gehaald en ben op weg gegaan naar mn hostel. Hier zou ik mijn kamersleutel in een kluis vinden waarvan ik de code kreeg, maar deze werkte niet. Dus moest bellen naar de eigenaar en die is gekomen en me mijn kamerlaten zien. 3 nachten hier is evenduur als in Thailand, alleen ipv alle luxe heb ik nu een stapelbed en een gedeelde badkamer. Maar is verder wel schoon en rustig en heb airco! En die heb ik nodig, want het is hier BLOEDHEET!

Reacties

Reacties

Tante K

Arm kind, dat je je zo verveelt en maar 2 ijsjes en niet kunnen shoppen.............. het leven is maar zwaar hoor.

Kus van je alderliefste tante ;-)

Ing

Ik ben het helemaal met je tante eens! Wat heb jij 't zwaar daar zeg! En ik maar denken dat ik het moeilijk heb met de regen en het Nederlandse klimaat...

dikke tut!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!